![](dist/front/images/vzdelavani-dospelych.webp)
Vzdělávání dospělých
![Den stromu pro Jizerskohorské bučiny](/assets/article/original/91318bc0e7c58b8a62450c42a0b55e28.jpg)
![](/assets/organization/original/c39082487871fa91d90f242a881a3363.png)
Tradiční den stromu bude připomenutím Jizerskohorských bučin - jediné součásti přírodního dědictví UNESCO v ČR
![Dobré otázky pro environmentální výchovu](/assets/article/original/7d0921f1893f866338ec60dab05b6450.png)
![](/assets/organization/original/78d413c23d22138819741cfb1c152d45.png)
Metoda „dobrých“ otázek je úžasnou možností, jak v žácích podporovat zvídavost, kreativitu, spolupráci a chuť se učit. Představili ji zahraniční autoři (Sullivan, Clark a Lilburnová) nejprve v didaktice matematiky a v roce 2010 ji začala Kateřina Jančaříková za podpory didaktiků matematiky (Novotná, Jančařík, Clark, Sullivan) využívat také pro EVVO a didaktiku biologie.
STŘEVLIK v rámci dvouletého projektu realizoval 31 seminářů pro pedagogy a vytvořil 4 videopořady shrnující metodu, průběh seminářů i zkušenosti vysokoškolských pedagogů s aplikací metody ve výuce. Videopřednášky vyhledávejte na YouTube pod heslem “dobré otázky”, případně najdete odkazy na projektovém webu.